domingo, 3 de marzo de 2013

"Nik ere aurkitu nuen nire bizitzako amodioa,
nahiko azkar, gainera,
baina ez nuen bizitza osoa harekin igaro nahi izan.
Misterioren bat gordetzen zuten gorputzetan
galdu nintzen,
edertasunaren ikara zeukaten gorputzetan,
zantarkeriaren lilura zikinean
ibili nahi izan nuen aztarrika
nire mingainarekin, nire eskuekin,
besteen izerdia dastatu
eta zakila barneratu errai egokietan
edo leku antzu anitzetan.
Zure bizitzako amodioarekin gertatuko dena
iragarria izan zaigu enpagua sortzeraino.
Gela ezberdinetako usaina ezagutu nahi nuen.
Hainbeste lanekin lortutako zorion samurra
apurtzearen plazera sentitu nahi nuen
gorputz osoarekin.
Neure burua bota eta haitzak jo nahi nituen
gorputz osoarekin,
eta era berean nire minaren ikusle bilakatu.
Zorionak ez nau liluratzen.
Jendeak zorionagatik egiten duenak hotz uzten nau.
Horregatik nire bizitzako amodioa hil egin nuen,
benetan nire bizitzako amodio baldin bazen
berpiztuko den itxaropen etsitu baten agindura."

PAKO ARISTI "libreta horiko poemak"


No hay comentarios:

Publicar un comentario