jueves, 3 de julio de 2014




TELEFONO DEIAK

Bluesak dira gure telefono deiak
“etxera sartzen ari naiz
oinetakoak kendu ditut”.
Zuk hitz egiten duzun bitartean ez dut hotzik.
Telebista pizten dut mutu
berokia botatzen lurrera
Afganistango soldadu baten hilotza korridorean.
Ez larritzeko esaten didazu
guda gehiegi daudela zabalik
hemen eta munduan.

Hauts gehiegi hartu du etxeak
hatz-markak nonahi
beti dago gure espezieko norbait esna
horregatik naiz beldur.
Sukaldean eltzea jartzen dut urez
armairuak zabaltzen ditut banan-banan
bakarrik afalduko dut gaur ere.
Tomate bat hartu dut
erditik irekitzeko.

Odoletan hasi da aiztoa.

LEIRE BILBAO “scanner”

(LLAMADAS DE TELÉFONO

Nuestras llamadas de teléfono son blues
“estoy entrando en casa
me he quitado los zapatos”.
Mientras hablas no tengo frío.
He encendido la tele, sin sonido,
tirado el abrigo al suelo
cadáver de un soldado de Afganistán en el pasillo.
Me dices que no me preocupe
que hay demasiadas guerras abiertas
aquí y en el mundo.
Hay demasiado polvo en casa
marcas de dedos por todas partes
siempre hay alguien de nuestra especie
por eso tengo miedo.
Pongo la olla con agua en la cocina
abro los armarios de uno en uno
hoy también cenaré sola.
He cogido un tomate
para partirlo por la mitad.

El cuchillo ha empezado a sangrar.

LEIRE BILBAO “scanner”)

No hay comentarios:

Publicar un comentario