jueves, 3 de julio de 2014




APNEA

Segundo bat
kloro usaina nire eskuetan
kalea igerileku bat da non
biluzik jantzita doazen oinezkoak
bi
sorosleak desagertu egin dira
gainean neraman xukaderarekin batera
bat-batean
hiru
lepoa mugitzen besterik ez dut arnasa hartzeko
urtu egin da paisaia
ez naiz pisu
lau
igeri noa kaletik
enbor bat bezala ibaian behera
inork ez du nire biluztasunean erreparatzen
bost
besoak mugitzen ditut
hankak tximistaz bete zaizkit
atzamarrak ura urratzen
sei
lepoa jiratzen dut berriz
ezker-eskuin
inora ez begiratzeko
zazpi
nire itzal horizontalarekin topo egin dut
ura belarrietan
korronteak narama
zortzi
nire biriketatik edaten dut
gutxi falta zait
muga igarotzeko
bederatzi
segundo bakar bat gehiago
neure kabuz
inoren laguntzarik barik
hondoratu nadin
hamar
eskua bat sentitu dut lepotik gora tiraka
gaur ez didate utziko
gaur ere ez
gaur ere ez

LEIRE BILBAO “scanner”

(APNEA

Un segundo
olor a cloro en mis manos
la calle es una piscina en la que
los peatones van vestidos desnudos
dos
los socorristas han desaparecido
junto con la sudadera que llevaba
de repente
tres
no tengo más que mover el cuello para respirar
se ha derretido el paisaje
no peso
cuatro
voy nadando por la calle
como un tronco río abajo
nadie repara en mi desnudez
cinco
muevo los brazos
las piernas se me han llenado de relámpagos
los dedos rasgando el agua
seis
giro el cuello de nuevo
a derecha e izquierda
para no mirar a ningún sitio
siete
me he encontrado con mi sombra horizontal
agua en las orejas
me lleva la corriente
ocho
bebo por mis pulmones
me falta poco
para llegar a la meta
nueve
un solo segundo más
para hundirme
sin ayuda de nadie
por mi cuenta
diez
he sentido una mano tirando del cuello para arriba
hoy no me dejarán
hoy tampoco
hoy tampoco

LEIRE BILBAO “scanner”)

No hay comentarios:

Publicar un comentario